//Helmisha World
Nahhhhh for you sayang :*

Friday 25 May 2012 @ 7:31 am | 0 Comment [s]



Eh soryy haritu puye update simple sangat, Cause nak cepatkan, tak cukup mase. So now, aku update full untuk kau. Aku tak suke oranglah cabar2 aku nih. Sorry k. Selemah2 aku nih ha, aku berani tanggung risiko ape yang aku buat. berani nak ftf. Dari kau? Cite lebih dekat fb, text nak buekpo. Tak layan pun lah. Mlas nak layan pagai budak2 mcm kau. Dekat atas nie number kau kan? Seee aku ade bukti. 23hb tu die hantar. Aku reply lagi cakap ' pyka kan ade. knp mesti nak rindu? ' die reply ' tak lame pun dengan die ' tak caye? nak saksi? boleh taye eyza zetty, kawan2 aku lagi. lepas aku jumpe die last aku cakap ' jage pyka leklok.' die ckap ' insyaallah' . nak menipun buatpe kan ? perasaan tak boleh nak pakse. kalau dah sayang aku tetap sayang. hm :')
For you my dear Helmisha, im so sorry. Forgive me :'( aku terpakse buat cmni. Gf kau terlalu melampau. I know u more trust her than me. But please, if kau tak caye aku taye lah adek kau sendiri. Die tahu segalenya! Jangan marah die, die tak salah langsung okey. Gf kau yang mulekan dulu. Aku upadate untuk orang lain. So die pndai mulekan, pndailah tamatkan sendiri. Datang mantin kalau tak puas hati, aku sngup hadap mate gf kau tu. Hhahahaahahhahaha *gelak jahat* . Try ludah aku klau die berani. Cakap lebih boleh lah systo. Hee peace (Y)
Btw, aku taknak tipu diri aku lagi. Aku terlalu rindu kau. Dulu, pergi mane2 smue dengan kau. Makan, gelak, sedih, susah, senang, lepak, smue dengan kau. Kan? Hm dulu jgak kau janji dengan aku. Aku malas nak cakap, bukti die bnyak dekat aku. Text lame kau, smue ade dekat aku. Yes, aku tak akan padam tu smue. One day, aku akan tuntut smue tu balek. Im promise! Aku terlalu bnyak sangat bersabar dengan kau. Mule2 dengan Qistina budak fb, lepas tu Fatihah ex kau budak seremban tu, then scha casanndra tu kau chat, zety blurr, kawan die yang bebyy gemok tu, then now die jadi kawan aku sekarang zafirah, lepas die budak pd lagi laila manjew, lepas die zety blur blek. Bnyak sangatkan? see berape kali kau buat aku, aku tetap sayang kau. Even aku tahu janji kau hanye untuk 2hari. Yeee mesti korang nak cakap aku nie bodoh kann? Bodoh adela sikit. bodohkan si penyagak nieh ha. Tapi takpela, aku decide nak lepaskan kau. Biarkan kau dengan pyka. Biar tine tu rase ape yang aku rase. * walaupun aku tak boleh, tak sngup tapi aku terpakse  :'( *
Tak mudah untk aku nak lupekan kau do. Sbb bagi aku you're everything. Aku tahu kau dengan die tak akan lame. Sebab die tak akan pernah rase, ape yang aku rase. Means, die tak akan dapat jumpe mama ayah kau mcam aku dapat jumpe dieorang. Fyi, restu ibubape sangat penting dalam hubungan. Bhgie macamne pun kau dengan die tanpe restu mama ayah, hidup tak kemana. Cayelahhhh! But im for sure, one day kau akan cari aku jgak. Kau akan menyesal buat aku cmnie, kau akan menyesal lepaskan aku yang sayang kau ni, kau akan nyesal abaikan aku. Sekarang memang kau akan cakap kau bhagie, tapi hnye untuk bbrape bulan je. banyak kali aku cube untuk faham ape yang kau nak, tapi lagi menyakitkan aku. Takpela, biarkan aku pergi tinggalkan smue mmpi Helmisha, aku taknak lagi dengan kau. Hm :'( bukan maksud hati aku nak mcmnie, tapi aku tak mampu untuk bertahan dengan kau. But if one day u miss me, kau nak lagi dengan aku, aku akan cakap aku tak boleh nak terime kau, nak jadi kawan kau pun aku taknak. Aku takut hati nie sakit lagi sebab kau. 
Hm :') aku mintakk maaf sangat dekat kau Y. Takde maksud pun nak buat kau camtu. Aku dah cakap dekat kau, lepas kan aku. Tapi kau taknak. Aku dah bagitahu yang aku tak boleh nak lupekan si penyagak tu lagi. Hm then boleh pulak orang bagitahu aku, yang aku mainkan prasaan kau, bodoh2 kan kau. Excuse me, aku dah cakap awal2 dah kan. So dieorg tak boleh nak salahkan aku sangat. kan? Hm papepun aku mntak maaf jgak. Kau dah banyak bagi aku semangat. Nasihat kau untuk aku, aku selalu ingat. Thanks yuzer. 
So now, aku di sini nak bagitahu korang. Aku dah mule hidup baru tanpe Couple. Insyaallah :') Aku nak jadi kuat mcm dulu. Yeah, friends is everything. Even dieorang dah muak nak nasihatkan aku, smpai dah malas nak cakap mcmne dah. Hehehehe, Allah dah bukak kan hati aku untuk lupekan die dah. Thanks god <3 Btw thanks to all friends, especially kau Hazirah. Yang tak tahu nak cakap , dah penat nasihatkan aku. Lepas nih takde dah k. Eyza zetty, Nisa, Teha, Yot, Jeja, Dniel, Aiman hafizah, Izryn, Kak aida, Kak fasya, Zafira, Farhana, Akak aku sendiri Nur Hana Amira, Mama aku, Papa pun, Adek aku Nur Ida Azreen, Muhd Nur Firdaus, My cutey friend Gedek! , Friend Facebook, haaa lobauuu and the geng also, jiji, kawan susah senang Nurul. Wahhhhhhhh ramai sangat dah nih. Soryy sape yang aku tak sebut tu k. Thanks sso much. I love youuu so much. 

THE END......



| Newer Post
The Disclaimer

Hye peeps// Im Ain Shaheeda. Oneseven , chubby <3 I'm not normal, I'm different. I'm not weak, I'm strong. I'm not hot, I'm beautiful. what ? you think I'm overreacted ? ohh please, you're not the bost of me ! I can do whatever I want & so be it ! Don't play with me if you don't know how ! I'm a sweet girl yet I don't give a damn shit just about anyone ! Terima kasih daun keladi , see yaa : )
ILOVEHELMISHA
Helmisha

I always thinking of you each night Muhd Zulhelmi, baik buruk kau yang penting kau lebih baik dari yang lain. meloveyou!